понедельник, 29 сентября 2014 г.

"Левітан Запорізького краю"

25 вересня 2014 року пройшло чергове засідання літературного клуба "Книжковий світ", яке було присвячено 80-річчю зі дня народження Василя Яковича Федини, а також його новій книжці "Два крила моєї долі".
     У засіданні прийняли участь: Василь Якович Федина - відома на Запоріжжі людина - диктор і журналіст обласного радіо; дружина Тамара Григорівна Федина; В. Ахінько - письменник; Ірина Баранник - поетеса і письменниця; друзі В. Я. Федини; члени клубу (читачі абонементу) та співробітники бібліотеки.                                          
                Зі вступним словом виступила завідувачка відділу абонемента
В. І. Шпилева. Потім  Л. М. Леденкова прочитала вірш В. Манжури, присвячений ювіляру.
          Виступ Василя Яковича Федини: "Моя професія - моє життя, доля, послана мені Богом".
        Галина Кирилівна Власюк (постійний член клуба) розповіла про життя і творчість ювіляра, про його книгу та познайомила присутніх із друзями Василя Федини, які дуже тепло розповіли про нього.
        Наприкінці засідання було задано багато запитань, на які Василь Якович Федина відповідав дуже змістовно.
       Вечір пройшов в дружній атмосфері. Наступне засідання клубу буде присвячено улюбленій книжці кожного гостя.
                                                               

                                                            
                                                            

Комментариев нет:

Отправить комментарий